İllegale düşen yayıncılığımız, hapishane günleri

http://www.ipetitions.com/petition/blogumigeriistiyorum/index.html


Lütfen herşeyden önce yukarıdaki linke gidip bir imza verin. Bloglar üzerindeki yasağın kaldırılması için başlatılan bir imza kampanyası.
Teşekkür ederim.

----
Hepimiz cezalıyız.

Türkiye'de Bloglar kapandı. Bu yazıları yasakla başa çıkmaya çalışan insanlar sayesinde yazabiliyorum. Onlara da teşekkürler.
Bu yasağın varlığını ortadan kaldırmıyor şüphesiz. İllegal de olsa yazmaya devam edeceğim maalesef bu da yasağı silemiyor...

İnternet üzerinde suç unsuru teşkil eden kişisel blogların kapatıldığına tanık olmuştuk. Burdan istemeye istemeye şu sonucu çıkartıyorum. Bu kapatılma aslında daha ciddi ve kapsayıcı bir yasak anlamına geliyor. Bloglar akılların, kalemlerin ve fikirlerin dünyası... Bu kapatılma çok daha vahim bir şeye işaret ediyor:

70 milyon kişi fikrini söyleyebilmekten dolayı hapse atıldı.

İşte yasak bana bunu söylüyor.

Fikirler; dil, din, ırk, cinsiyet, milliyet, ekonomik sınıf, isim, sıfat ayrımı olmadan kişisel bloglar sayesinde kitlelere ulaşabilme şansı elde etti. Olaya bu özgürlüğün işe yaradığı endişesi taşıyan kişilerce durdurma denemesi olarak bakıyorum. Bu bir ceza olamaz bu düpedüz benim hakkımın elimden alınması. Ama ne güzeldir ki insan aklı da düşüncesi de zaptedilemez.

En temel haklardan birisi olan ifade özgürlüğünün, elimden ve benim gibi pek çok bireyin elinden alınmasını anlamıyorum ve şiddetle reddediyorum!

Bu kadar aptallığı kimse kaldıramaz.

25.Ekim.2008
Türkiye açık cezaevi, İstanbul

Tamamen açık.

Püfür püfür...

No comments:

Search This Blog