Çağdaş belediyecilik II

Hiç cevap almadım.
Sıfır.
Bilgi edinme hakkım var ama bu bilgi gelmiyor bir türlü...

Hatırlatma. Buca Belediyesi 40 metre yüksekliğinde bir Atatürk heykeli projesi üzerine çalışıyor.

http://elmasdeniz.blogspot.com/2007/12/ada-belediyecilik.html

Aralık 2007 de yazmıştım bu yazıyı ve beldiyeye bilgi edinme hakkımı kullanıp bir maili attim. Halkın fikrini almaya yönelik bir çalışma yapıldı mı? Diye sormuştum cevap gelmedi ben de kontrol ettim.

Evet bir anket yapıyorlar.Hemen katıldım.

Mehmet blogunda yer verdi. Aynı yönetim tarafından, evlerinden atılmak istenen insanlarla ilgili. 2008/07/30 tarihli.

"Buca Kuruçeşme Mahallesi'nde Buca Belediyesi tarafından 60 ev için alınan yıkım kararına karşı bir kez daha eylem yapan mahalle halkı, yıkımların durdurulmasını istedi."

Dönelim heykel projesine...

"DÜNYADA EŞİ BENZERİ YOK
Atatürk Rölyefi, birçok açıdan dünyanın en büyük heykel çalışmaları arasındadır. Genel sıralamada Brezilya'nın 32 metre yüksekliğindeki ünlü Reedemer Heykeli'nin (İsa Heykeli) önüne geçerek Dünya'nın en yüksek on heykeli arasına girecektir."

Atatürk Rölyefi Anketi

Sayın Bucalılar, Çaldıran Mahallesi taş ocakları mevkiinde yapılmakta olan Atatürk Rölyefi üzerine kabartma desen Atatürk'ün temel görüş ve düşüncelerini anlatan kısa bir özdeyiş yazılacaktır. Bu özdeyişin siz sayın Bucalıların görüş ve önerileri doğrultusunda belirlenmesini arzu etmekteyiz. Bu nedenle aşağıdaki anketi doldurarak görüş ve önerilerinizi iletmenizi rica ederiz.

1 Aşağıdaki Özdeyişlerden Herhangibirini Seçiniz
YENİ İLİM VE İKTİSAT ZAFERLERİNE HAZIRLANALIM.
YURTTA BARIŞ, DÜNYADA BARIŞ.
EN GERÇEK YOL GÖSTERİCİ BİLİMDİR, FENDİR.
EGEMENLİK VERİLMEZ, ALINIR.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
TÜRK! ÖĞÜN,ÇALIŞ,GÜVEN.
HAYATTA EN HAKİKİ MÜRŞİT İLİMDİR.
EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR.

2 ÖNERİNİZ

" KENTSEL DÖNÜŞÜM ADI ALTINDA İNSANLARI EVLERİNDEN ATMAK, İNSANLIK DIŞIDIR"

dedim ve gonderdim.

1 comment:

future audience said...

ben başlığa bayıldım, çağdaş belediyecilik 2, hani hakikaten de iki. bizimkilerdeki yöneticiden kafkadaki (şato) kiliseye, dalan'dan sözen'e, bu heykelin içine tükürürümden... süper... çağdaş belediyecilik...

Search This Blog