Urban Pedestals





Kopenak'da halka acik bir cadde uzerinde yer alacak sergi 31 Agustos'da aciliyor ve 23 Eylule kadar izlenebilecek. Ben naaptim? sergiye bir ses enstelasyonuyla katılıyorum, komedi ikilileri uzerine gelistirdigim bir is, samuel jacson & john travolta, Ernie & Bart (Edi Büdüdür bizde), R2D2 & C3PO ses kayitlarindan yararlandim. Bir elektirik kutusu ve bir park makinasını karakterler olarak dusundum. Daha cok yoldan gecenlerin gundelik alıştıkları düzenlerini bozma düşüncesi vardı kafamda... Oyle park makinasına bozuk para atarken makinanın konusmaya baslaması absurd olurdu.

Urban Pedestals Opening / 31.08.07 AT 6-8PM
In Nørre Voldgade at the street corner of Teglgårdstræde with performance by Olof Olsson.

Küratör/Curator:

Lotte Juul Petersen

Katılımcı Sanatçılar/Participant Artists:

Kristoffer Akselbo, Lara Favaretto, Jacob Borges, Otto Karvonen, Axel Straschnoy, Mia Rosasco, Anders Hellsten Nissen, Elmas Deniz, Olof Olsson, Gudrun Hasle, Asli Cavusoglu, Mehmet Dere

www.urbanpedestals.com

No comments:

Search This Blog